Total Pageviews

Wednesday, July 26, 2017

Aduhhhh

Lama sungguh blog ini dipenuhi sarang labah-labah.

Saya memang jarang menulis ekarang ini. Menulis sajak, cerpen atau skrip drama pun jarang. Paling akhir pun skrip drama radio khas aidilfitri radio Negerifm bertajuk Lemangku Tak Mentah Lagi. Disiarkan pada jam 2.30 petang hari raya pertama. Saya sendiri tidak berpeluang mendengar.

Banyak yang berlaku sepanjang saya berdiam itu. Saya sangat sibuk dengan cucu nan seorang. Rasanya semua nenek pun begitu. Macam dunia ini dipenuhi oleh cucu sahaja. Tiada keinginan-keinginan lain. Mahu tonton teater beria-ia tapi apabila nampak muka cucu yang berjalan laju mendepang tangan, semua keinginan jatuh berderaian ke tanah.

OK. Saya mahu ke RTM sekejap. Nanti saya menulis lagi.

Nampak? Betapa sibuknya saya hahahaha...kononnyalah hahahaha