Total Pageviews

Thursday, May 19, 2011

Persembahan Akhir Saya...



Hari ini saya menyanyi lagu Doa Buat kekasih dengan dua pelajar. Tak ada latihan pun, bantai saja.

Kemudian dua rakan baik saya, shima-chan (saja panggil sensei bahasa Jepun ni shima-chan, bukan shima-san sebab dia sangat muda daripada saya) dan ema, mengutuk saya.

"Tahu dah motif KY bawa dua penyanyi nyanyi sama. Nak cover suara KY yang tak sedap tu...." Hahahaha....macam tahu-tahu saja. Tapi siap awak berdua, demi membalas dendam atas kutukan tersebut, saya akan melakukan kejahatan terhadap awak hahahaha...

Tahun terakhir saya di sini, nanti bakal berpindah lagi. Entah bagaimanalah perangai kawan-kawan "muda" saya kelak. Atau wujudkah orang2 muda di tempat baru nanti? Jangan2 semua sebaya atau lebih tua. Oh tidak!!!!!!!

Persembahan akhir saya itu hanyalah untuk kenangan mereka, adik-adik yang sudi menjadi kawan baik saya, menjadikan saya tempat mengadu masalah, dan saya menjadikan mereka tempat rujukan gossip terkini hahahaha...